Monday, February 20, 2012

Jääkuubikute kirju maailm

Detailid on olulised, seda teavad vast kõik aga miks me neile siiski nii vähe tähelepanu pöörame?

Alustame näiteks uskumatult lihtsa, kuid geniaalse asjaga - jääkuubikud. Netis leidub sadu erinevaid kujuneid, mille järgi neid teha, üks ägedam kui teine ja mis põhiline nende tegemine on täpselt sama keeruline kui klassikaliste - valad aga vee sisse ja ootad jäätumist, kuid tulemus on hoopis ägedam ja pälvib peolauas kindlasti rohkem tähelepanu kui jook ise.

Kuid mäletate lapsepõlvest neid värvilisi plastikust jääkuubikuid, mida oli niisamagi lõbus joogi sisse panna? Nende suurim pluss on just see, et erinevalt klassikalisest jäätükist ei lahjenda see jooki. Ma olen mitmeid aastaid neid üritanud leida, sest mu elukaaslasele ei meeldi tavaline jää, seega oleks see ideaalne lahendus ja nagu selliste asjade puhul ikka, kukuvad nad alati ootamatult sülle.

Nimelt eelmisel suvel otsisin oma mehele sünnipäevakinki aga kuna ta "midagi ei tahtnud", siis olin omadega kergelt öeldes tupikus, kuni ma poes nostalgiahõngulisi plastikust jääkuubikuid silmasin, tol hetkel olin ma omadega seitsmendas taevas ja mul polnud raasugi häbi anda oma mehele 25. juubeli puhul üle väike karbike, mis täidetud südamekujuliste jääkuubikutega.

Ja praegu võib väita, et tegemist on täieliku hitiga, alati kui me need välja võtame on kõigil kohe palju rääkida, kellel mäletuseks vanadest aegadest ja teistel avastamisrõõm niivõrd lihtsa, kuid efektiivse leiutise näol.

1 comment: